Nu even niet

TaraTaartHet is natuurlijk de goden verzoeken om aan een serie blogposts te beginnen over de Cordobaanse martelarenbeweging als je vrouw op alledag loopt. Mijn hybris werd dan ook prompt beloond: afgelopen donderdag is onze dochter geboren.

Momenteel bevindt ik me dan ook op een leercurve zo steil als een zwarte piste, waar men taart en beschuit met muisjes eet, familie plots andere functieomschrijvingen blijkt te hebben, je verwacht en onverwacht bezoek krijgt van verloskundigen, kraamverzorgers en hielenprikkers, je koffie en thee altijd koud zijn en je nachten slapeloos.

Ik blog nu dus even niet, sorry voor al die fans wereldwijd, en ik heb er een goede reden voor: ze heet Tara.

 

Dit bericht werd geplaatst in Mijzelf en getagged met . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Nu even niet

  1. mnb0 zegt:

    Gefeliciteerd!

  2. Jobbe zegt:

    Gefeliciteerd Richard!

  3. ualthuis zegt:

    Hartelijk gelukgewenst!

Geef een reactie

