Groot onderhoud

WerkInUitvoeringIk heb WordPress vandaag wat groot onderhoud laten plegen aan dit blog en heb meteen de gelegenheid te baat genomen om eens een backup te maken. Dat bleek met één druk op de knop te kunnen.

Daarbij zijn echter wel twee stukjes oude concept-tekst van blogposts die nooit wat geworden zijn pardoes online gezet. Ik heb ze inmiddels weggehaald, maar zij die geabonneerd zijn op een emailnotificatie, hebben waarschijnlijk wel een email gekregen dat ik wat gepost had.

Loos alarm dus!

Dit bericht werd geplaatst in Mijzelf en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

3 reacties op Groot onderhoud

  1. Klaas zegt:

    “Ik heb ze inmiddels weggehaald” Jammer, dat soort halffabrikaten zijn soms erg interessant omdat ze extra inzage bieden in het denkproces van de blogger. Prima blog trouwens!

    • Dat kan ik me heel goed voorstellen, maar ik blog natuurlijk niet om de wereld van halffabrikaten kond te doen 😀
      Een beetje blogpost heeft een kop, een staart en een eind waarin bij voorkeur een punt gemaakt wordt. Soms heb ik een mooi onderwerp, maar wil het punt er niet lekker bij geschreven worden. Soms heb ik een punt maar is het lastig om de argumentatie een beetje leesbaar op orde te krijgen.
      Lees deze post eens om een indruk te krijgen van hoe ik normaal gesproken denk. Dat staat nogal ver af van een leesbare blogpost, toch?

Geef een reactie

